någonstansivärlden

Elins reseblogg =)

HEJ BLOGGEN

Publicerad 2017-05-03 03:11:53 i Allmänt,

Jag skriver inlägg sen publicerar jag dom aldrig.... Så det resulterar i 5 inlägg varje gång jag loggar in typ hehe. Förlåt för det!! 


Nu befinner vi oss i Rincon del mar. En liten lokal beachtown och vi bor på ett hostel mitt på stranden. =) Så himla mysigt och fint här! Stranden är huuuur lång som helst så den ska vi upptäcka imorgon, vi ska också ut och paddla kajak. Livet är FETT och Colombia är fantastiskt!! 
På lördag seglar vi till Panama! Ska bli så himla himla roligt!!

Angående bilder så ska jag försöka få upp lite men vi får se om det går. =) 

Saknar er alla där hemma ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela